Regionale afvalinzamelaar Saver heeft voor zijn financiële administratie gekozen voor Microsoft Dynamics NAV van Qurius. Ook gaat het bedrijf voor de rapportages gebruik maken van de Business Intelligence-oplossing van de IT-dienstverlener.
Voor de eerste fase staan de financiële administratie en het contractenbeheer op de agenda, fase II bestaat uit het onderhoud aan de voertuigen en containers. De implementatie van fase I (financieel en contractenbeheer) is begin september gestart. De livegang van deze fase staat gepland voor 1 januari 2011. Business Intelligence (BI) wordt ingezet om te rapporteren aan de gemeenten. Intern wil Saver met behulp van BI toe naar een meer transparante organisatie. Voor het onderhoud aan voertuigen en containers gaat Saver in de tweede fase gebruik maken van de maintenance-module van Qurius
Frans Mol, Manager ICT & Finance: “Met het nieuwe systeem reduceren we het aantal softwarepakketten, met als grootste voordeel dat data nog maar op één plek ingevoerd hoeft te worden. Er komt beter inzicht in de kosten van door ons geleverde diensten en het systeem zelf biedt voldoende uitbreidingsmogelijkheden met het oog op de toekomst.”
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website