Een nieuw logo voor Attero moet de kern van de missie van de afvalverwerker weerspiegelen. En die kern is: afval nuttig terugbrengen in de economie en een duurzame toekomst creëren.
Attero’s nieuwe logo combineert eenvoud met kracht en benadrukt de toewijding van het bedrijf aan circulariteit, meldt het bedrijf zelf. De cirkel met pijlen symboliseert de cyclus van afval naar grondstoffen en energie. Samen met de tagline ‘The Circular Company’ onderstreept het de rol van Attero in het bouwen van een circulaire economie waarin niets verloren gaat. Attero creëert waarde uit afval, zo luidt de boodschap.
CEO Paul Ganzeboom zegt trots te zijn op het nieuwe logo en visuele identiteit. “Dit ontwerp weerspiegelt niet alleen onze toewijding aan duurzaamheid en innovatie, maar ook onze passie voor het creëren van een schonere toekomst. Het nieuwe logo symboliseert de cirkel van recycling en hergebruik, en ik geloof dat het ons zal helpen om onze boodschap nog krachtiger over te brengen.”