Sinds september 2004 is de verkoop en service Benelux van de Geesink Norba Groep naar een andere locatie in Emmeloord verhuisd. De nieuwe plek biedt voldoende ruimte (1500 m2) om aan achttien verschillende vuilnisauto's en/of persen gelijktijdig te kunnen werken.
Met een team van enthousiaste en bovendien goed opgeleide medewerkers kan Geesink zo zijn klanten nog sneller en efficiënter helpen. Door het integreren van de vestigingen in België en Nederland is het bedrijf in staat geweest om de kennis en ervaring op één plek te concentreren. Vanuit Nederland worden de klanten door de service helpdesk ondersteund. Ook het inzetten van buitendienst servicemedewerkers (in totaal zestien) wordt centraal vanuit Nederland gecoördineerd. Om de klant nog beter van dienst te kunnen zijn heeft Geesink met een aantal gekwalificeerde organisaties serviceovereenkomsten afgesloten. Indien gewenst kan de klant binnen zijn eigen werkgebied eerste- en tweedelijns onderhoudswerkzaamheden laten uitvoeren. Het motto van Geesink luidt dan ook: ‘De klant bepaalt’. Binnenkort zal ook het in eigen beheer ontwikkelde opleidingsprogramma vanuit de vestiging Benelux van start gaan. Kortom, een flink aantal positieve veranderingen, die het vertrouwen in de Geesink Norba Groep verder moeten versterken.
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website