Categorie: Bedrijven | Gepubliceerd: 20 oktober 2009

Nieuwe applicatie voor klantbeeld Van Gansewinkel

De Van Gansewinkel Groep zet applicatie van Salesforce in voor het creëren van een klantinformatiebeeld.

De applicatie Salesforce CRM vervangt de huidige CRM-applicatie van Van Gansewinkel in de gehele Benelux. Benodigde informatie, zoals contractgegevens en informatie waarmee in kan worden gespeeld op cross-selling-mogelijkheden, komt in real-time voorhanden. Zo kunnen ook de buitendienstmedewerkers van Van Gansewinkel profiteren van het klantbeeld.
Van Gansewinkel verleent zijn diensten aan meer dan 250.000 klanten, waaronder grote bedrijven zoals Shell, DSM en Corus. "10 Jaar geleden hebben we voor ons eerste CRM-systeem gekozen. Dit systeem was redelijk arbeidsintensief en voldeed niet meer aan onze wensen ten aanzien van het beheer van onze steeds grotere klanten", aldus Fred Peters, CIO bij Van Gansewinkel. "In het nieuwe cloud-gebaseerde systeem kunnen klanten beter beheerd worden, kunnen er betere managementrapportages gemaakt worden en kunnen we sneller werken, wat ons kostbare tijd bespaart

Over salesforce.com
Salesforce.com is een zakelijke cloud computing onderneming. Met het Force.com-platform kunnen klanten, partners en ontwikkelaars bedrijfsapplicaties bouwen waarmee ieder onderdeel van het bedrijf in de cloud kan draaien. Vanaf 31 juli 2009 beheert het bedrijf de klantinformatie van circa 63.200 klanten, waaronder Allianz Com, Dell, Dow Jones Newswires, Japan Post, Kaiser Permanente, Kone en SunTrust Banks. Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco. Het bedrijf is genoteerd aan de New York Stock Exchange.

Meer weten over Renewi Nederland BV?

» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website