De klanttevredenheid over Van Gansewinkel is in 2010 verder verbeterd.
Klanten geven de afvaldienstverlener en grondstoffenleverancier
gemiddeld een 8,2 tegen de 8,1 van vorig jaar. Dat blijkt uit onderzoek
van onderzoeksbureau Integron. Hiermee presteert Van Gansewinkel beter dan
de 7,5 die gemiddeld in de sector Facilitaire dienstverlening wordt
gegeven.
Integron interviewde ruim 1.200 Nederlandse en Belgische klanten van Van
Gansewinkel uit verschillende branches en van verschillende grootte.
Klanten gaven onder meer hoge cijfers voor de dienstverlening en de
vriendelijkheid van de medewerkers. Zo kregen chauffeurs als het gaat om
vriendelijkheid een 8,6 en worden binnendienstmedewerkers gewaardeerd met
een 8,4. De waardering voor de klachtenafhandeling verbeterde in 2010,
terwijl het aantal klachten verminderde.
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website