Voor de vierde keer op rij is Van Gansewinkel genomineerd voor de Klant Beleving Award van Integron (categorie professionele dienstverlening).
De afgelopen drie jaar wist het bedrijf de prijs ook te winnen. Het klanttevredenheidsonderzoek, dat onder ruim duizend Nederlandse en Belgische klanten is uitgevoerd, heeft eind 2012 plaatsgevonden. Met een gemiddelde score van 8,2 evenaarde Van Gansewinkel de score van het jaar ervoor. Daarbij is het aantal bedrijven dat Van Gansewinkel aanbeveelt toegenomen. Hoog scoorden de peilers betrouwbaarheid van de dienstverlening en vriendelijkheid van het personeel. Chauffeurs werden in 2012 zelfs met een 8,6 beoordeeld. Een gebied dat naar aanleiding van het onderzoek nog nadrukkelijker aandacht zal krijgen is de klachtafhandeling.
De Klant Beleving Award wordt donderdag 14 maart uitgereikt. De andere genomineerden in de categorie professionele dienstverlening zijn Novagraaf en Van Duijnen Koffie BV.
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website