Van Gansewinkel heeft opnieuw de Klant Beleving Award gewonnen.
Evenals in de afgelopen drie jaar presteert Van Gansewinkel het beste in de categorie facilitaire dienstverlening. Van Gansewinkel ontving de prijs van bureau Integron, dat de klanttevredenheidscijfers van een groot aantal bedrijven vergeleek.
Met een gemiddelde score van 8,2 evenaarde Van Gansewinkel de score van het jaar ervoor. Hoog scoorden de pijlers betrouwbaarheid van de dienstverlening, deskundigheid en vriendelijkheid van het personeel. De chauffeurs die het afval iedere dag inzamelen, werden in 2012 zelfs met een 8,6 beoordeeld. Een gebied dat naar aanleiding van het onderzoek nog nadrukkelijker aandacht zal krijgen, is de klachtafhandeling. Voor 2013 stelt Van Gansewinkel zich ten doel om het niveau van een 8,2 minimaal te handhaven. Florens Slob, directeur marketing en communicatie van Van Gansewinkel: “De waardering die wij van onze klanten krijgen voor het werk dat we iedere dag doen, vormt de beste motivatie voor onze medewerkers.”
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website