Van Werven is al enige tijd geen sponsor van een schaatsteam meer, maar de vraag naar sportkleding van het bedrijf bleef. Daarom heeft het een eigen kledinglijn ontwikkeld.
Van Werven stopte in 2015 na zeven jaar als hoofdsponsor van het gelijknamige marathonschaatsteam. Daarmee was ook de tijd van groen-gele schaats-, skeeler- en fietspakken officieel voorbij. De passie voor sporten is volgens het bedrijf echter blijvend en er bleef ook vraag naar de sportkleding. Vandaar dat Van Werven nu in samenwerking met het merk Craft een eigen sportkledinglijn op de markt heeft gebracht.
"Sport heeft in de hele geschiedenis van ons bedrijf al een belangrijke rol gespeeld. We zijn supporter van sport. Met deze kledinglijn hopen we onze medewerkers en omgeving te stimuleren om het plezier erin te gaan ontdekken of te behouden," aldus Wilfred van Werven. "De verschillende elementen op deze kleding hebben een betekenis. Onze kernwaarden vind je terug op ons hart, 45 staat voor ons oprichtingsjaar 1945 en de kreet #hardwerken op de binnenkant van de kraag daagt de drager uit om altijd het beste uit zichzelf te halen."
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website