Categorie: communicatie | Gepubliceerd: 26 november 2018

Glasbak-campagne wint Grand Prix

De campagne '40 jaar Glasbak' heeft een Zilveren Grand Prix Content Marketing gewonnen in de categorie non profit. Als belangrijke pijlers noemde de jury lef, creativiteit en het centraal stellen van de doelgroep.

gouden glasbak.jpgRenate van Roosmalen, bij Nedvang verantwoordelijk voor de campagne '40 jaar glasbak', en Marco Bunk van de Green Business Club Rotterdam Alexander bij een Gouden Glasbak.
Foto: Nedvang

Op 17 mei 2018 bestond de gemeentelijk glasbak 40 jaar. Om de successen van glasinzameling en glasrecycling te vieren en alle betrokkenen op te roepen het samen nóg beter te doen, ontwikkelde Nedvang in samenwerking met creative agency Arttenders een vernieuwende campagne. Deze campagne, die tot stand kwam als onderdeel van het Actieplan Glas van het Afvalfonds Verpakkingen, werd zeer goed opgepikt in de media.

De campagne is ook de jury van de Grand Prix Content Marketing niet ontgaan. Die beloonde Nedvang en Arttenders met een Zilveren Grand Prix. De Grand Prix Content Marketing beloont de beste contentmarketingcases van de Benelux. Andere genomineerden van dit jaar waren cases van onder andere Bavaria, Philips Lightning, ABN Amro en KLM.

Meer weten over Nedvang?

» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website