Categorie: Bedrijven | Gepubliceerd: 20 mei 2020

Building Holland Digital in teken van circulariteit

De eerste digitale variant van Building Holland staat op donderdag 25 juni in het teken van circulariteit.

De entree van Building Holland.
Foto: Building Holland

Naast één fysiek evenement wil de organisatie jaarlijks vier digitale edities van Building Holland organiseren. De eerste editie van Building Holland Digital is toegankelijk voor maximaal vijfhonderd bezoekers en alleen partners van Building Holland kunnen deelnemen.

Bezoekers moet online een echt beursgevoel krijgen. Ze kunnen plaatsnemen op een mainstage, luisteren naar keynotes, deelnemen aan innovatietafels en de innovatieboulevards bezoeken. In alle gevallen wordt de interactie tussen bezoeker, partner en keynote gestimuleerd, belooft de organisatie.

Head of Events van Building Holland Dirk van Gemert: “We willen vooral een tool in de markt zetten die het mogelijk maakt te netwerken. In Building Holland Digital is daar ruimschoots gelegenheid voor. Bezoekers en partners kunnen elkaar letterlijk opzoeken. Ze kunnen ook via een elevator pitch van maximaal 180 seconden uitvinden of ze elkaar interessant vinden. Daarnaast beschikken alle online-partners over een eigen stand die ze naar eigen inzicht kunnen inrichten.”

Easyfairs biedt partners van Building Holland drie deelnamepakketten aan die zorgen voor maximale zichtbaarheid op de online events. Samen met de partners werkt Easyfairs het programma de komende twee weken uit. Begin juni is het programma bekend. Vanaf dat moment is het voor bezoekers mogelijk zich te registreren.