De Van Gansewinkel Groep zet applicatie van Salesforce in voor het creëren van een klantinformatiebeeld.
De applicatie Salesforce CRM vervangt de huidige CRM-applicatie van Van
Gansewinkel in de gehele Benelux. Benodigde informatie, zoals
contractgegevens en informatie waarmee in kan worden gespeeld op
cross-selling-mogelijkheden, komt in real-time voorhanden. Zo kunnen ook
de buitendienstmedewerkers van Van Gansewinkel profiteren van het
klantbeeld.
Van Gansewinkel verleent zijn diensten aan meer dan 250.000 klanten,
waaronder grote bedrijven zoals Shell, DSM en Corus. "10 Jaar geleden
hebben we voor ons eerste CRM-systeem gekozen. Dit systeem was redelijk
arbeidsintensief en voldeed niet meer aan onze wensen ten aanzien van het
beheer van onze steeds grotere klanten", aldus Fred Peters, CIO bij Van
Gansewinkel. "In het nieuwe cloud-gebaseerde systeem kunnen klanten beter
beheerd worden, kunnen er betere managementrapportages gemaakt worden en
kunnen we sneller werken, wat ons kostbare tijd bespaart
Over salesforce.com
Salesforce.com is een zakelijke cloud computing onderneming. Met het
Force.com-platform kunnen klanten, partners en ontwikkelaars
bedrijfsapplicaties bouwen waarmee ieder onderdeel van het bedrijf in de
cloud kan draaien. Vanaf 31 juli 2009 beheert het bedrijf de
klantinformatie van circa 63.200 klanten, waaronder Allianz Com, Dell, Dow
Jones Newswires, Japan Post, Kaiser Permanente, Kone en SunTrust Banks.
Het hoofdkantoor is gevestigd in San Francisco. Het bedrijf is genoteerd
aan de New York Stock Exchange.
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website