Het recyclingproces van kunststof staat centraal in nieuwe grootschalige Nedvang-campagne.
Na de campagne van afgelopen voorjaar staat nu het recyclingproces centraal. Consumenten worden meegenomen in het recyclingproces van plastic verpakkingsafval. Ook worden ze gewezen op de nieuwe producten die uiteindelijk kunnen worden gemaakt van het materiaal.
Het is de eerste keer dat Plastic Heroes op grootschalige schaal communiceert over het recyclingproces. Doel is dat consumenten goed kunnen zien wat er gemaakt wordt van het plastic verpakkingsafval nadat het is ingezameld. Op de landelijke televisie zal twee weken lang de commercial te zien zijn en daarnaast wordt er in een advertorial in bijna alle huis-aan-huiskranten nog meer aandacht besteed aan dit onderwerp. Ook zal de afbeelding van de Plastic Hero vier weken te zien zijn op honderd vrachtwagens die door heel Nederland rijden.
Bij een nieuwe campagne hoort ook een nieuwe website. Op deze website kunnen bezoekers makkelijk antwoorden vinden op hun vragen over de inzameling van plastic verpakkingsafval.
Klik hier voor de nieuwe televisie commercial.
» Bekijk de profielpagina op AfvalOnline of ga direct naar de website